حنانه حنانه ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

حنانه عسل مامان و بابا

ماموریت بابایی...

1390/7/19 11:53
678 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز صبح بابایی یه ماموریت یک روزه رفته بود تهران برای بازدید از نمایشگاه فناوری دیجیتال. دستش درد نکنه فقط هم برای من خرید کرده بود. یه نرم افزار هدهد و یه دونه هم ترانه های خاله ستاره. خیلی قشنگن دیشب که بابایی برام گذاشته بود نگاه کنم کلی ذوق کردم و بالا پایین می پریدم. یه دونه هم ماشین برام خریده که اونم خیلی باحاله از در و دیوار بالا میره. بابایی کنترلش رو مگیره دستشو منو سرکار می زاره منم ذوق می کنم و دنبالش میرم البته اولش یه کم ترسیده بودم. راستی دوتا هم سگ گرفته برای من و کیمیا (نی نی عمه جون) که خیلی ناناز و کوچولو هستن. وقتی راه می رن و پارس می کنن چشماشون مثل چراغ روشن میشه.

بابایی جونم خیلی دوستت دارم و با لبای کوچولوم می بوسمت. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دایی علی
24 مهر 90 19:44
دست بابایی درد نکنه. حنانه گفتی بابا اجازه بده دستاتو ببوسم
دخملی
7 مرداد 91 8:43
مامانی و بابایی حنانه سلام.خوبین؟واقعا خدا خیرتون بده و البته خوش به حال حنانه جون که یه همچین بابا و مامان گلی داره.من واستون چند تا پیشنهاد دارم اول اینکه یه لوگو برای وبلاگ درست کنید که مامانیا و باباییای دیگه ایم که برای نی نیاشون وبلاگ درست کردن راحت تر باهاتون ارتباط داشته باشن و اینکه تعداد افرادی بیشتری خاطرات این دوست کوچولومونو بخونن دومین پیشنهادمم اینه که عکسای نی نی تونو به صورت آیکون کنار وبتون قرار بدین و سومین پیشنهادمم اینه که می تونین برای این کارا از وبلاگ خودم استفاده کنین