حنانه حنانه ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

حنانه عسل مامان و بابا

حنانه و خونه تکونی !

1390/12/22 0:09
437 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

به نظر من اسفند یکی از ماه های دوست داشتنی سال هستش! تا حالا دقت کردین این ماه چقدر سریع تموم میشه، سرکشی به بوتیک ها، فروشگاه ها، مغازه ها،خرید و نو کردن لباس ها و وسایل زندگی از یه طرف، گرد گیری و خونه تکونی از طرف دیگه ؛ بالاخره همه آدما به شکلی خودشون آماده می کنن برای سال جدید. امسال هم بابایی و حنانه کوچولو ! آستین ها رو بالا زدن و  به مامانی تو خونه تکونی تا اونجایی که می تونستن کمک کردن ...

حالا که کمتر از نه روز به پایان سال مونده تقریباً خونه تکونی تموم شده و با خیال آسوده در حال آخرین خریدکردن ها برای سال جدید هستیم. امیدواریم سالی که گذشت برای همه دوستان پر از خیر و برکت بوده باشه و سالی که پیش رو داریم پر از زیبایی ها ، دوست داشتن ها و سلامتی برای همه و همه باشه ان شاالله .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نایسل
22 اسفند 90 0:48
آره حیففففففففف من خیلی دوسش دارم چون توش به دنیا اومدم نمیدونم چرا ااما عاشق ماه تولدم هستم
نایسل
22 اسفند 90 0:49
آخی قربون اون دستای کوچولوش
نایسل
22 اسفند 90 0:50
آخییییییییییی منم عاشق ماه تولدم هستم
نایسل
22 اسفند 90 0:50
آخییییییییییی
منم عاشق ماه تولدم هستم
دایی علی
23 اسفند 90 15:24
خدا حفظت کنه حنانه جون. به داییت کشیدی انصافا
مامان محمد پارسا
23 اسفند 90 16:56
سلام وای ناناز خاله کمک کرده به مامانی پیشاپیش سال نو مبارک
sara
23 اسفند 90 22:06
آخي فسقلي خسته نباشي
نایسل
24 اسفند 90 11:51
قربونت برم من خندم گفتی یاد بدهکاری افتادی شرمنده میزارم قربونت برم مرسی اومدی
نایسل
24 اسفند 90 12:03
فدات شم گلم مرسی ی
khaleh mahsa
19 فروردین 91 11:44
حنانه جونم یه دونه باشه،کفشای صورتی پاشه،واسه مامانش بشور باشه این شیطونک ها رو هم گذاشتم که بهت انرژی بدن
سهراب
7 مرداد 91 17:07
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند مباد