حنانه حنانه ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

حنانه عسل مامان و بابا

چرا حنانه ؟!

1390/3/14 15:40
6,567 بازدید
اشتراک گذاری

فکر می کنیم یکی از بزرگترین دغدغه ها برای پدر و مادر انتخاب اسم برای فرزند دلبندشون باشه موضوعی که ماهها ما روش فکر می کردیم تو نگاه اول گذاشتن اسم خیلی راحته اما بعد که خوب به موضوع نگاه می کنی می بینی انتخاب اسمی که معنای خوبی داشته باشه ؛ به روز باشه و تقریبا همه پسند باشه ( علی الخصوص یرای آقاجونا و عزیزجونا ) کار چندان راحتیم نیست!

ماخیلی روی این موضوع فکر کردیم و کلی اسم یادداشت کردیم و روی هر کدوم از هرجهت فکر کردیم این رو هم بگم مامانی بیشتر روی " ثنا " نظر داشت و بابایی روی " کیمیا " اما " حنانه " اسمی بود که هردومون می پسندیدیم  و نظر مشترک داشتیم  اما روی معنی دقیق اون دچار ابهام بودیم چون هم معنی مهربان می داد و هم معنی ناله کننده بعد از مراجعه به فرهنگ لغت دهخدا و منابع دینی دیدیم که حنانه دارای معانی مهربان( مهربان پدر ) ، بخشاینده و ناله کننده می باشد. که در آخر بعد از کلی تحقیق به این نتیجه رسیدیم که حنانه رو برای دخترمون انتخاب کنیم هم از القاب حضرت فاطمه (س) و هم مونث حنان از صفات خداوند متعال و خوشحالیم از اینکه تونستیم اسمی نیکو برای دخترمون انتخاب کنیم ؛ " حنانه " 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین نرگس نفس مامان
15 خرداد 90 18:16
صاحب اسمش نگه دارش باشه الهی
سونیا
18 تیر 90 1:27
سلام قربون این حنانه ها برم من .. من عاشق این اسم شدم حنانه ما سید هم هست ... خحنانه شما هم خیلی خوشگله ...بووووووووووووس