حنانه حنانه ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

حنانه عسل مامان و بابا

رفتن حنانه به جمکران ...

1390/3/15 13:28
676 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب حنانه رو برای اولین بار بردیم جمکران با اینکه تازه رفته تو شش ماه اما تحرک بیش از حدش و سر و صدای خنده داری که راه انداخته بود خیلی جالب بود !  انگار حس خوبی داشت از حضور در مسجد جمکران و بسیار کنجکاوانه اطرافشو نگاه می کرد.

 امیدوارم حنانه زیر سایه آقا امام زمان (عج ) همیشه شاد و سلامت باشه . انشا ا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

negin
15 خرداد 90 13:36
سلام شايد جواب خيلي از سوالاتتون توي وب من باشه
مامان زینب
15 خرداد 90 14:38
سلام عزیزم.زیارت قبول
خاله
15 خرداد 90 21:27
salam kocholoye bamazei dari khoda negahesh dare barat webe jalebi dari be manam ye sari bezan age ba tabadole link moafeghi khabaram kon bye
سید سعید هاشمی
16 خرداد 90 1:49
سلام. ماجرای انتخاب نام برای حنانه کوچولو را خواندم. خیلی متاسفم که حنانه کوچولو بابایی به این بدسلیقگی دارد. البته من با سلیقه ی بی ریخت بابای حنانه از قبل آشنایی داشتم از همانوقت که نام سندس را برای مجله مان انتخاب کرد فهمیدم که نباید خیلی روی سلیقه ی این تُرک خنده رو حساب کرد. در عوض نام ثنا را خیلی پسندیدم و اصلا فکر نمی کردم که مامان حنانه اینقدر خوش سلیقه و به روز باشد. امیدوارم حنانه هم به مادرش رفته باشد. به هرحال نظر مشترکتان هم جالب بود. حنانه نام قشنگی ست. دلم برای مامان و بابای حنانه تنگ شده. یاد خاطرات گذشته را که می کنم هوای آن دو به کله ام می خورد. از اینجا یک بوس پرتاب می کنم بچسبانید روی صورت حنانه کوچولو.