حنانه حنانه ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

حنانه عسل مامان و بابا

عمو سعید !

1390/4/4 20:02
676 بازدید
اشتراک گذاری

بابام یه دوست داره که من بهش می گم عمو سعید؛ بابام می گه اون خیلی آدم بدقولیه ! چون از روزی که با هم دوست شدن قرار شده بیاد خونمون اما ناز می کنه نمیاد! امشب براش نوشتم چون بعضی وقتا به قول خودش " همین طور الکی " میاد و برای من پیغام میزاره، من که می دونم برای دیدن من بال بال می زنه و داره یه داستان توپ برای من می نویسه آخه بابام می گه عمو سعید خیلی باحاله و طنزاش حرف نداره ! و بیشتر برای نی نی ها می نویسه، خواستم از لطفش تشکر کنم و بگم ممنون عمو سعید جون با این که ندیدمت دوست دارم و منتظر کتاب داستان های قشنگت هستم . حنانه کوچولو ... 

راستی این عکس عمو سعیدِ . خط خطیش کردم چون از دستش ناراحت بودم که تا حالا نیومده منو ببینه اما بعدش پشیمون شدم اما حیف پاکن نداشتم پاکش کنم عمو جون یه وقت ناراحت نشی!!!  

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علی
4 تیر 90 18:30
من فکر می کنم عمو سعید سرش خیلی خیلی شلوغه والا انصافا کسی دلش می یاد حنانه کوچولو رو تا پنج شش ماهیگیش نبینه ؟
دایی علی
12 تیر 90 19:36
خب پیام قبلیم مال 4 تیر بود امروز 12 تیرماهه. ببینم حنانه کوچولو عمو سعید اومد بالاخره یا نه؟ خودمونیما الان عمو سعید می گه این دایی علی عجب گیری داده به ما. ما ارادتمند عمو سعید هستیم و قبلا تو مجله ی پرنیان از قلم زیباشون بهره بردیم.