حنانه حنانه ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

حنانه عسل مامان و بابا

وقایع بهمن ماه...

1390/12/6 21:45
542 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما اومدیم با یه تاخیر طولانی به دلایل زیاد                                          اول اینکه معمولا بیشتر بابایی برای حنانه می نوشت و یا اینکه با هم  می نوشتیم و حالا که به آخر سال نزدیک می شیم آقای شوهر سرش خیلی شلوغه و معمولا تا غروب می مونه شرکت و جلسه و... و دوم اینکه مشغول پروژه خونه تکانی بودیماوه و تقربا یک هفته ای هم خونه نبودیم( آخه از فرش و پرده  و... خبری نبود) و البته یه کم هم تنبلی.

 مهمترین و قشنگترین روز و خاطره بهمن ماه مربوط میشه به عشقم علی عزیزم. آخه 19 بهمن تولد گلمه روزی که من اون روز رو  از روز تولد خودم هم بیشتر دوست دارم. غروب با دخترم رفتیم و کیک تولد بابایی رو گرفتیم . علی هم طبق معمول این روزها و بر خلاف میلش شب تولدش تا غروب شرکت بود و جلسه... و وقتی اومد خونه یه جشن تولد کوچولو گرفتیم.

راستی صبح همون روز واکسن یک سالگی حنانه عسل رو هم زدیمگریه البته با یک ماه تاخیر به دلیل سرماخوردگی و نکته جالب این بود که موقع واکسن زدن حنانه تو بغل من می گفت بابا.

یه اتفاق خوب دیگه هم افتاد و اینکه جمعه صبح 22 بهمن نفیسه چشمای قشنگش رو به این دنیا باز کردخوشمزه دختر خاله حنانه و خواهر کوچولوی حدیثه خانم.

امیدوارم دیگه اینقدر تاخیر نداشته باشیم همه دوستان رو به خدای بزرگ می سپارم و یاد آوری میکنم که تو خرید سال نو به یاد بچه هایی باشیم که شاید به دلیل پاره بودن لباسهاشون دوست ندارن که عید و سال نو از راه برسه!!!!!!!!!!!!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بیتا
5 اسفند 90 15:59
همیشه خوش باشید عزیزم .ممنون که به ما سرمیزنید
شيما
5 اسفند 90 20:26
سلام
ممنون كه به وبلاگ من سر زديد.
حنانه كوچولو هم خيلي خوشگله. خدا براتون حفظش كنه.



sara
11 اسفند 90 16:44
سلام واي چه قدر اتفاق قشنگ افتاده توي اين مدت ايشالله كه هميشه روزهاي قشنگ رو كنار هم سپري كنيد پس بايد چند تا تبريك بگم 1- تولد علي آقا رو 2- تولد خواهرزاده ي گرامي رو 3- اينكه به فكر ديگران هم هستي واقعا خوشم اومد ...بابت خانه تكاني هم خسته نباشيد ما كه كاري نكرديم يعني در واقع خونه ما رو تكونده

راستي حنانه كوچولو سر اين واكسن چقدر دردش اومده كه شما رو بابا خطاب كرده ؟؟؟مراقبش باش ايشالله عيد نوروز همديگرو مي بينيم يه پيشنهاد هم دارم اگر قراره اينقدر دير آپ كني دو تا وبلاگ جدا درست كنيد با همسر محترم رقابت كنيد ببينيم كي قشنگتر مي نويسه



سلام پیشنهاد خوبیه. ممنون که برای ما وقت میزارید. مشتاق دیدارتون هستیم بابت تبریکات سه جانبه هم ممنون زینب جون رو بوسمالی کن




الينا گلينا
14 اسفند 90 10:56
يه خسته نباشيد بابت خونه تكاني . تولد حنانه جون باز هم مبارك .تولد بابايي هم مبارك
الينا گلينا
14 اسفند 90 11:03
sara
14 اسفند 90 18:04
عزيزم من يه كامنت توووووووپ واست گذاشته بودم ولي ظاهرا ارسال نشده الان هم خيلي عجله دارم ببخشيد ((
مامان محمد پارسا
15 اسفند 90 13:13